2008. február 27., szerda

lelki felkészülés

Sziasztok!

Fogalmam sincs, hogy valakit is érdekelni fog-e mit írok ide, de gondoltam hasznos dolgok lesznek annak, aki szeretné végigcsinálni a juharszirup diétát. Pár napja, miközben netezgettem, rátaláltam erre a méregtelenítő kúrára, és rájöttem, hogy itt a tavasz, ideje méregteleníteni! Na meg persze jó lenne kicsit fogyni is, meg csininek lenni ebben a szép időben: )
Elolvastam jó pár fórumot a témában, sokan dicsérik, hogy végülis ki lehet bírni, és a végére fittebbnek érzik magukat, van aki 5-6, más 10 kilót fogy a végére, a hajad fényesebb, a körmöd erősebb, a bőröd szebb lesz. Hát remélem, hogy ez így lesz velem is, ebben a sorrendben: )
Kicsit parázok, mert elég kemény a 10 nap...azon gondolkozom, hogy béna vagyok, és nem fogom kibírni, de ha belegondolok, már annyi nevetséges meg kemény diétát megcsináltam, hogy pont ez nem fog betenni. Na meg leállok ezzel a hülye negatív hozzállással, hogy úgyse bírom ki, mert így hülyeség bármit is elkezdeni. Csak hát 10 napig nincs szilárd kaja...míg a család eszi a finom főtt ételt, az illatok terjengenek a lakásban, én meg éhezek...: ) de hát a szépségért meg kell szenvedni?!:)))

A diéta lényege tehát, hogy 10 napig szilárd táplálékot nem viszel be a szervezetedbe, de mindeközben iszogat a lötyit, amit reggel elkészítesz a következőkből: 1,7 l víz (lehetőleg szénsavmentes ásványvíz), 1,5 deci juharszirup (C vagy D grad), 1,5 frissen facsart citromlé, cayenne bors (ebből most nem ugrik be mennyi, asszem 1 mokkáskanálnyi). Egész nap ezt a két literes lötyit iszod, ha éhes vagy, még ez is maga lesz a menyország, gondolom:)
Persze közbe lehet sok ásványvizet még inni, lefekvés előtt pedig egy csésze méregtelenítő teát...nehogy örömmel feküdj le, mi?: )

Ma beszereztem a hozzávalókat. Hát nem volt egyszerű. Először is minden tök drága. Most nem azért, tudom, hogy ezeket a bio dolgokat meg az egészséget meg kell fizetni, na de ennyit?! A 2,5 decis juharszirup 1250.- volt a DM-ben, és ez volt a legolcsóbb. Ez bio juharszirup, és A minőségű. Azt mondják, ennél sötétebb, C vagy D kell, de én ezt nem engedhetem meg. Remélem ennyi csalás belefér. A D-ből egy 2,5 decis adag 3600.-, és ez még csak másfél napi adagnak felel meg. Van egy Neera márkájú fél literes adag is, 6500.-ért, no comment. Bár ez az eredeti, asszem 65 %-ban tartalmaz juharszirupot, a többi pálma szirup (hoppsz, remélem nem írtam hülyeséget), de rájöttek, hogy a sima juharszirup is megfelel. Vettem még cayenne bors helyett bio őrölt gyömbért (mikvannak...:) ), mert az a rohadt cayenne bors kifogyott, persze csak nekem lehet ekkora mázlim, hogy minden akkor fogy ki az átkozott bioboltból, amikor nekem kellenne. Az eladó azt mondta, ez is tökéletesen jó lesz, mert ugyanaz a hatása mint a cayennek, égeti a zsírt. Remélem nem vágott át: ) Amúgy egy másik bioboltos pasas, nagyon jártasnak tűnt a témában, azt mondta 20 éve foglalkozik ezekkel, hogy az A grad is tökéletes a diétára. Oké, nyilván azért vannak fokozatok, mert minőségi eltérés van. De nem tudok 20 ezret áldozni egy méregtelenítésre...
És beszereztem még jó kis keserűsós vizet. Ezt első nap reggel fogom inni, állítólag 2 deci és kimegy belőlem minden, szóval ajánlatos aznap nem menni sehova. Éljen: ) Kezdetnek nem rossz. Nem tudom, hogy fogom legyőzni az undort, asszem lehúzom 2 másodperc alatt. Bele sem merek gondolni milyen keserű lehet....brrrr. Sós vízet is lehet inni, keserű sóval, nem konyhasóval, de a sós víz gondolatától már tényleg rosszul vagyok.

Ezt az egészet lehet csak 1 napig, vagy 5-7 napig csinálni, ameddig jólesik, és bírod. A kúra teljes időtartama 10 nap. Ezalatt szépen kitisztul a szervezet a salakanyagoktól. Remélem én kihúzom 10 napig, hiszen ez a cél, és ebben fog a blogírás is segíteni, nehogy bekattanjak:) Na nem dramatizálom túl. Holnapután kezdek, holnap akartam, de kiment a fejemből, hogy party van holnap tesómmal, meg barátnőkkel morrison's-ban, és azért nem egy koktél fog fogyni:DDD Sok cukros gyümölcslé, na meg az alkohol. Fúúújj: ))) Úgyhogy tilos holnap kezdenem. Rosszul is lennék, mindenki jól érzi magát, nekem meg kopog a szemem....

Holnap azért még írok, aztán diétára fel!

Üdv, D.

P.S. Éljen a The Ramones...hallgassátok, nagyon jó banda:)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

szia,

Ennyire rossz volt, hogy nem is írtál róla többet?
vagy éhen haltál??:D:D

véletlenül bukkantam "rád" a neten... érdekelne hogy bírtad végig...

Ma kezdtem, és érdekes már maga a gondolat is, hogy nem eszem szilárdat:D

Unknown írta...

senki nem reagál erre....:D

mindegy, ha valaki olvassa, simán bírható volt, néha néha ugyan megőrültem egy egy falat kajáért, de ilyenkor el kell vonni az ember figyelmét...
A 10 napból 7-8 nap elviselhető volt...és van eredmény! -10 kiló:)!
de nem bánom hogy holnap már ehetek :D

Unknown írta...

sziasztok.én jún.13 án .kezdeném.csak egy gondom van a kávét nem tudom h fogom tudni elhagymi .napi létem.sima fekete semmi cukor sem tej.ez az ami visszatart.kávé nélkül nem fogom kibirni.

Unknown írta...

Ennek es hasonlo dietaknak ( böjtölesnek!) Lenyege, hogy szervezeted max veszallasba kerül. Az immunrendszer 100% on, régi sérült sejtek kidobásra kerülnek, az új sejtek képzése felgyorsul. ( életünk végéig képződnek új sejtek, általában éjjel 2-5 között a legmagasabb a regeneracio) minden sejttipusnak megvan a saját immun vedosejtje. Rákos sejtek, idegen sejtként nem rendelkeznék saját immun vedosejttel, ezert az ehezes kovetkezmenyeben felturbózott immunrendszer ezeket felismeri es megtamadja. Ez a folyamat normál eletvitelnel nem történik meg. Ez a bizonyított tény csak mellékes
következménye a böjtölésnek. Valós böjtölést nem ajánlott a normál napi munka melett csinálni, mert a szervezeted annyira magával van elfoglalva, hogy a napi rutinba hibák csúszhatnak. Szauna, masszázs, joga, séták és vándorturak segítenék a legjobban.
Figyelem,én itt az ideális böjtről beszélek, nem arról hogy van-e rá időnk meg pénzünk....